byrackor, norrland och denim


pic. unknown


Kom precis innan för dörren med värkande fötter, den här dagen har varit väldigt lång. Idag började jag och O jobba på en Jeansguide som kommer vara med i KING, vem visste att det fannd så många olika jeanstermer? Så idag har jag sprungit runt på presskontor och plockat denim ända upp till tänderna! Sedan träffade jag en liten hund som jag ska vara hundvakt åt imorgon, ska bli riktigt mysigt faktiskt! Något jag även har åstadkommit idag är att boka biljetter till Boden, nästa vecka bär det av kommer troligtvis vara där onsdag-tisdag, kommer bli väldigt skönt faktiskt..

btw. glöm inte att köpa nya numret av king som släpps i dagarna vilket innehåller en plocksida med kängor jag assisterat på och en grymt snygg vildmarksplåtning!

love

speak

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0