fredag igen



Det här skulle jag vilja ha på mig imorgon när jag ska fota min klänning på becca i gamla stan, men tyvärr har jag inga pengar. älskar halsbandet!

Idag hade jag sista fredagen med skola i hela gymnasiet, jag öppnade min mattebpk för sista gången och jag fick tillbaka ett provresultat för sista gången.

Om exakt 14 dagar sitter jag på min studentmottagning och njuter av solen (hoppas), helt sinnessjukt jag hoppas verkligen att jag läser det här om 5 år och tänker: om hon bara hade vetat.

Helgen blir tillägnad att göra klart designuppgiften vilket i stort sett är allt jag har kvar, det plus lite UF. Har limmat tusen fjädrar på en klänning och ska snart limma tusen till.

Tänkte kanske starta eget efter sommaren känns bra....

//

speak
Postat av: Emma.

IIIIII! Du är grym!

2009-05-18 @ 08:56:20
URL: http://pearldiver.blogg.se/

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0