25 dagar eller 4 dagar och tre veckor eller 600 timmar kvar

till studenten! Helt sjukt! inte redo. inte klar. måste plugga. måste tänka. och ändå längtar jag ihjäl mig!

Kvar att göra i skolan:

* Etikdebatt på religionen 11/5
* Matte C prov: Talföljder och Summor 11/5
* Matte C Nationella prov 15/5
* UF årsredovisning 20/5
* Design C - Så snart som möjligt!
*Svenska analys
*Svenska läslogg

Annat som måste göras:

*Göra fler smycken till tjallamalla v.19
* Köpa skor + accesoarer till studenten
* Fixa / sy utklädnader till diverse skivor
* Deklarera.. sista dagen idag.. SHIT

Annat inplanerat

*11/5 Tidningsrelease party på PUB med björnen
*12/5 Björnens studentskiva- tema= före kristus....
*20/5 Älskade kuzzen fyller år och har studentskiva- tema = färgklick
*27/5 Hannah och larsan till sverige ! JIppie!
*27/5 Club Killers!
*29/5 Studenten!!!!!!!

Framtiden

Juni- ledig + alla brudarnas studenter
Juli- Jobba
Augusti- Jobba
Slutet på Augusti- Paris!!!

och sen då?

bli en världskänd och heltjävla grym designer. så det så!

speak
Postat av: björnen

låter niiiiiiiice

2009-05-04 @ 19:28:12
Postat av: klara

shit pommes frittessssss!!!!

2009-05-04 @ 20:29:19
Postat av: Emma.

Bra plan!

Och jag är hemskt ledsen. Det finns ingen chans i hela världen att jag kan komma på eran studentdag, jag är hemskt ledsen... men så är det.

Puss!

2009-05-04 @ 21:43:44
URL: http://pearldiver.blogg.se/

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0