Day 1 Oslo Norway

Då var man framme då, åkte tåg i 6h igår! Skönt att man är van att åka 12h upp til boden, annars
hade det varit ännu värre. Kom fram till Oslo klockan nio igår hannah och lars kom och hämtade
mig och mamma vi åkte runt lite i oslo och sen hem till dem och åt varmkorv yummie!.

Hannah och lars jobbar till ett så dagens mål är jobba mig igenom family guy avsnitten som de har inspelade!
Senare ska vi promenera till ett stort köpcentrum och shoppa lite.

Har med mig min diana kamera som är laddad med min första rulle så jag tänkte försöka fota lite här.
Nu ska jag se family guy!

//

speak
Postat av: Hillevi

Yeeeey Det ville jag göra idag men fick inte för pappa skulle se landet runt.. som sög och handlade om svenska fabriker... så kan det gå men jag såg iaf wildkids, det var sjukt med drama. Lite panik och gråt i hajakvariumet.. hmm ... miss u sötnos ! häsla norretöntarna fra hille :)

2009-01-31 @ 19:50:53
Postat av: Dry Bones

Önskar du stannat längre bästa vän!

2009-02-01 @ 20:15:11
Postat av: Emma.

Åh! Så du har skaffat dig en diana! Fota upp rullen fortfort så att man får se bilderna!

2009-02-02 @ 20:46:45

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0