drömjobbet

är tillbaka från KING/modette nu... puh.. var så jävla nervös innan.. men tyckte det gick helt okej iaf, men känns som att man alltid tänker i efterhand, det här skulle jag sagt! men iaf när hon beskrev arbetsuppgifterna kände jag verkligen att jag bara ville skrika ut DET ÄR EXAKT DET HÄR JAG VILL GÖRA helt sjukt... jag ska få veta nästa vecka om jag får det eller inte.. hoppas hoppas hoppas hoppas.. Astrid prakitikan/assistent på King och Modette fyfan vad underbart det skulle vara! .. snälla alla där ute i landet håll tummarna för mig (OBS men inte båda då rinner der ut OBS).. nu kommer jag vara nervös hela den här veckan ooch nästa! hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas ... idag tänker jag iaf vara glad och skutta på rosa moln......................hoppas

kärlek

speak
Postat av: björnen

åh hoppas det går bra!

2009-08-18 @ 16:30:23

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0