Min helg



Torsdag (okej inte helg men mer spännande än fredag heh)

Jobbade med björnen på öppnandet av en ny HugoBoss butik sprang
runt och serverade vin, öl och sushi av glatta livet!

Fredag

Gick på stan med Junior och införskaffade ett armband, ett skärp, en guld och en silverpenna m.m.
vi hade det skit bra och pratade om allt mellan himmel och jord hehe.. sen bar det hemåt
och där spenderade skymningen i min ensamhet hahah

Lördag

Upp tidigt och till bakåtframåt med Björnen sprang på Snoopy på vägen det var en trevlig överraskning.
På mässan köpte jag en spetskjol, 3 hårkammar, 3 broscher, 3 par örhängen och en sammets fluga
som troligtvis ska göras om till ett hårspänne.

Sedan var planen att jag skulle träffa mina kära vänner på kvällen men kände mig sjuk så jag var tvungen att
stanna hemma har inte tid att vara sjuk på vardagarna :C så kvällen blev ganska trist hoppas ni hade det bättre!

Söndag

Varit sjuk/trött och sytt på Lottas klänning, nu sitter jag i soffan och tittar på skitsöndagstv..

And thats it!

puss på er
 och juste Hille om du läser detta du ska vara min modell! moaahahha! ge mej dina mått! Och sandruf lika så!

speak
Postat av: Emma!

Åh! Var du på vintagemässan?!?!?!?!?



SKITUNGEEEE!



Jag måste hälsa på er snart.

Puss!



P.s (jag kommer sno din sammetsfluga!)











P.s 2 (skojja bara, men den är hemskt fin! puss!)

2008-09-28 @ 20:30:19
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha ja men visst jag ger dig dom här på bloggen absolut..;)



Nemen du får dom säg vilka du ska ha så ger jag dom..

vojne vojne säger jag bara!

2008-09-29 @ 11:03:04
URL: http://sandrathefag.devote.se

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0