Helgens bravader

Den här helgen har jag varit extremt oproduktiv, i fredags kom syrran hem från Norge så vi satt mest
inne hela dagen, på lördagen var det kalas hoss leo och sen var jag bara hemma. Nu ska jag snart äta brunch
med H, M och L på Clarion och sedan ska jag leta efter vinterjacka (nån som vet vart det finns fina?). Ikväll
ska jag sy klart L8´s balklänning och toilerna till GW collection 2009. Bilder från helgen plus idag kommer ikväll
ha en underbar söndag!

Juste nu när jag kommer ihåg, från och med nu ska jag ibland lägga upp små tips på vad man kan göra om man har tråkigt som en konstnär har skrivit ihop(perfekt föt mig eftersom jag är en extremt rastlös mänska!) . Jag kommer även att göra tipsen själv och lägga upp resultaten här. Ett roligare alternativ en dumburken (även fast den kan vara bra ibland)


79. Find a photo. Alter it by drawing over it.

Enjoy and be creative!

//

speak
Postat av: Emma!

Haha! vad kul!

tips på saker att göra ät alltid bra!

2008-10-12 @ 17:34:58
URL: http://pearldiver.blogg.se/

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0