Friday im in love

Haft en underbar vecka den bästa på riktigt riktigt läge kanske till och med den bästa sen grekland!
Min och JR´s praktik på södra teatern är perfekt för oss! Igår var det glöggfest och vi stog och tog emot folk när de
kom och gav de deras namnskyltar! I foajen ståg det en stor ugn där det bakades lussebullar! Världens julstämning!
Idag ska jag jobba med UF med Amelie i skolan plus att jag ska redovisa min deisgn för christian.

Och sen är det ju fredag också! Ikväll ska jag kanske ta en öl med Björnen och sen ska vi till Klara och äta middag ska bli
jätte mysigt! Sen kommer min morbror i helgen så på lördag blir det familydinner nnär kusinerna kommer hit!

Hoppas ni får en underbar helg!




speak
Postat av: anna

blev det en bra fredag?:)

2008-11-29 @ 11:44:37
URL: http://addspirit.blogg.se/

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0