Tankar

Nu sitter jag i soffan helt nyvaken och känner mig hetl slut.. Har känt mig sjuk/ bakis hela veckan fast jag inte har druckit något.. hmm mystery... Tittar på paradisehotel ett helt sjukt program om ni inte redan visste det.

Idag söndag, är min enda helt lediga dag denna helg eftersom jag jobbade igår till 3. Ja därför känns det verklige som om jag borde hittat på något speciellt idag! Men jag har ingen aning om vad... sy? Men min overlock krånglar JOBBIGT.... Bada? Dåligt väder... suck! Man kanske bara ska springa till zleven och köpa nya BON, bada fotbad och rita? hmm det kanske det blir...

Nästa vecka är min sista jobbvecka (jippie) så nu är det bara att kämpa på den sista biten. På fredag ska jag och syrran upp till norrland med tåget 21:45 det ska bli skit kul. Väl där uppe har jag 5 dagar på mig att verkligen leva ut den svenska sommaren och efter det blir det greeeeeeeeece greeeeeeeece greeeeeeeeece!

puss på s för hon är typ den enda som kommer läsa detta!

speak
Postat av: hillevi

okej även om jag gör det sällan så läser jag allt tillslut med!!!! =* puss puss sötis längtar tills på lördag =D

2008-07-24 @ 17:00:41
Postat av: Sandra

hallå asså jag vet inte om du menar S som sandra eller nåt annat namn men nu blev jag ledsen för jag saknar er båda två jättemycket och så bara åker ni iväg som värsta resarna. Känns fett taskigt asså du ni får faktiskt stanna hemma. Så är det bara...



PUSS:D:D:D

2008-07-29 @ 23:56:29
URL: http://sandrathefag.devote.se

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0