En Underbar Dag





Var på Nordiskamuseet med min kära vän, det var helt underbart!

Oerhört detaljrika dockskåp, svartvita fotografier på människor från en svunnen tid och vackra kläder och skor från alla olika tider.. Kort sagt ett tips för en dag när ni inte vet vad som skall göras, åk till djurgården och insup lite kultur. Ibland är det inte helt fel att turista i sin egen stad...

När jag kom hem hade jag fått mina böcker från adlibris!!! Jippie!
The Fashion Book MINI
Swanns Värld- Proust

Så ikväll ska jag sitta i fönstret och läsa en god bok med en kopp te i handen. Vad ska ni göra ?

speak
Postat av: StockholmStreetStyle

Hej!

Kan du maila mig bilden för det blev något fel vid uppladdningen.

Mvh

StockholmStreetStyle/Dinstil

2008-07-13 @ 18:54:54
URL: http://dinstil.feber.se/
Postat av: Sandra

Hallå asse jag tittar hela tiden på din blogg. Bara så du vet. Och förresten tack för igår. Och just det såg dig på feber fan vad snyggt det var! Wohoo!

2008-07-14 @ 19:28:36
URL: http://sandrathefag.devote.se

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0