the bear



råder bloggtorka i min hjärna just nu så min kära vän B föreslog att jag skulle skriva ett inlägg om henne, heheheh så här kommer det!

Jag och B gick i samma skola från 6-9, i början tyckte hon nog inte om mig men vem kan motstå min charm  i längden? hehe ..  Jag kallar henne Björnen pga hennes efternamn plus ett tidigare uttalande om kroppspråk..

Hon är min ultimata partypolare(hahah) som alltid kan få mig taggad och jag vet ingen som posar lika snyggt på fyllebilder eller har lika snygga kläder.  Just nu jobbar hon som pressassistent på butiken/presskontoret David&Niklas och jag är fett avis. Hon är den där tjejen som alltid blir bjuden på coola fester och har roliga möjligheter på g. Helt enkelt en underbar vän!

Imorgon ska jag luncha med na' och det kommer bli riktigt mys!

björnenlove

speak
Postat av: the celeb

hahahah du skrev om mig! fick en tår i ögat :')

astridlove <3

2009-10-27 @ 10:29:32

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0