en perfekt kväll

Kom precis hem från en mini utekväll med sandra, JR och Bidi. Skulle egentligen fika men det blev istället, en cider, en drink, två drinkar osv. på en uteservering på medis. En helt perfekt kväll exakt vad jag behövde, intellegenta roliga samtal och sommarnätter. Jag och sandra min grymma model :D ska träffas imorrn och fota lite gamla design grejor som jag hämtade i skolan idag. Björnen ska fota så det blir kul måste komma på någon slags smink/styling idee till imorrn. Juste min fjäderklänning ska ställas ut i en sån där glasbur på hornstulls tunnelbanestation hela sommaren så om ni har vägarna förbi så kan ni ju kika på den. Planerade även  en liten gruppressa till danmark i augusti, är ni på?? festa och sola och bada!!

Nej nu ska jag spela sims

//

speak

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0