Semester, lov eller arbetslöshet??



Idag jobbade jag sista dagen på mitt sommarjobb (Octapharma) så nu har jag semester!! eller så kanske jag är arbetslös men vem orkar tänka på sånt? inte jag i alla fall. nej jag har semester och det firas med en liter tripp till Örebro, närmare bestämt Kumla med no one other than JR.

låten jag lyssnar på när jag tar mina första semester steg är "right as rain" med Adele, underbart.

trevlig arbetslöshet på er!

//

speak
Postat av: björnen

det är bättre om man kallar det semester! haha längtar tills min semester börjar, men inte tills jag ska söka jobb för att klara mig..........

2009-08-14 @ 14:56:05
Postat av: hillevi

Det är du värd som fan! Du har semester!

2009-08-15 @ 15:04:20

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0