Duktiga Astrid!

Matte och religions proven gick bra! eller helt okej , jag känner mig nöjd. Orkar inte riktigt motivera mig men nu är jag i alla fall två steg närmare studenten! Lånade även en bok till svenskan i dag, vi ska läsa deckare, Agatha Christies Mordet på Orientexpressen har redan börjat läsa och den verkar riktigt bra. Har läst 10 små negerpojkar förut och den gillade jag skarpt!

Men ingen ro ingen vila nu ska jag skriva klart min Proust analys plus mitt talmanus till på fredag. Jag tänkte även hinna fixa det sista på studentklänningen och kanske ge sig ut och leta efter passande accesoarer hmmm... tricky tricky det viktigaste är skor plus ett riktigt snyggt skärp. Ikväll är det project runaway glöm för all del inte det!


speak
Postat av: Anonym

Indeed, mycket bra böcker!

2009-04-21 @ 19:12:26

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0