sjuksjuksjuksjuk

jaha nu har man varit sjuk i flera dagar! suck! hoppas man börjar må bättre
snarast! min enda ljuspunkt i vardagen är de 3 Beverly Hills avsnitten som
går på tv400!

//

speak
Postat av: Emma.

Hej sjukling ^^

Jag har en liten liten fråga. Gör det något om det blir lite färg på "YSL-väskan". Eventuellt grönt eller lila. Du förstår, det är såhär att det är ett litet tryck på tygväskan. Det är därför jag har ett vitt band längst ner på mig. Din blir samma grej fast i annan färg eftersom att jag inte har kvar mer av just det tyget.



Saknar dig som tusan. Kram!

2008-11-21 @ 15:34:52
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Funky kong

Før fasen!!!! skriv i bloggen jag har inget annat att gør æn att læsa den...!!!!!!!



jag saknar dig bæsta

2008-11-21 @ 19:17:58

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0