läs den



läste precis ut den här boken, den är helt underbar läste klart den på väg hem från uppsala och satt och grät i min ensamhet på tåget men i alla fall om du gillar vackra böcker läs denna, nu måste jag läsa något nytt, tips?

"Jag målar för att jag måste. Det finns inget annat sätt att beskriva det på." Du sträckte ut händerna över bordet och såg på mig som för att utröna om jag förstod.

"Det är inte alltid behagligt. Faktum är att det nästan aldrig är det. Nej. Det är frustrerande. Svårt. Farligt." "Farligt?" "Ja." Du nickade.

"Farligt.

Därför att allting finns där.

Utlämnat.

Allt ligger blottat för världen att se." Jag nickade, även om jag inte var säker på att jag förstod vad du menade.

 "Det är som att slita upp bröstet", lade du till. "Eller som att släppa in någon, alla, vem som helst, i sin själ." Du lutade dig bakåt i stolen. "Men det är klart, alla klarar inte att tolka det de har framför sig. Eller bryr sig inte. Och det innebär också en förfärlig risk."

speak
Postat av: Hillevi

Åhhh vad fint! TA med den när du kommer!

2009-05-14 @ 10:42:19
Postat av: klara

läs tusen strålande solar. jag grät typ 1000 gånger n'är jag läste den

2009-05-14 @ 13:18:19
Postat av: Hille

JAg har den!! DÅ måste jag läda den JU :P men alla säger att den är asabra! HAr bara läst flyga drake men den är jättebra den med!

2009-05-14 @ 18:45:18
Postat av: klara

den e skitbra!!!! bästa boken jag läst. ja jag har oxå läst flyga drake men den här tkr jag faktiskt va bättre än den även om den oxå e skitbra, så läs den!!!!

2009-05-14 @ 18:53:39
Postat av: astrid

Då måste man väl läsa den då .. tack för tipset! hille: mamma läser den nu men sen får du låna den!



//

2009-05-14 @ 19:49:03

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0