underbar film



Kom precis hem från bio med pappa. såg Milk med sean penn en helt
underbar film! Borde ses av alla! Tårarna rann i slutet..

Jag upptäckte även biografen sture som är jättemysig känns som en
klassisk biograf och man slipper all den jobbiga biopubliken som
kan finnas på andra biografer..

imorgon börjar skolan igen.... ångest!

Nej nu ska jag gå och lägga mig kom hem klockan 6 imorse är ganska slut.

//

speak
Postat av: Emma.

Ja, jag kommer vecka 16. Det är i mitten av April så då får solen faktiskt också komma! Puss!

2009-03-09 @ 09:55:33
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Hille

JAg har hört det med!!! FAn att jag aldrig går på bio, men om både du och lisen tycker den är skitbra så måste jag se den snart... hmm puss puss

2009-03-09 @ 10:34:13

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0