slutet

Idag var sista dagen på praktiken och det var sjukt sorgligt! Jag och Jr hade bakat cupcakes och gjort presenter och vi fick
tårta och presenter så alla blev nöjda :D ! Har haft så himla kul på teatern både tack vare att JR är en underbar arbetskamrat men även för att alla på södra är så himla gulliga!

Den här perioden känns som grekland i efterhan känns allt som en dröm eftersom man haft så himla kul!

jaja imorgon ska jag och JR pch viktoria röka vattenpipa och dricka vin och sedan på lördag blir det
pppparty!

hoppas du får en underbar helg vem du nu är

speak
Postat av: sandra

ja party på lördag! :D

2009-03-06 @ 12:38:00
Postat av: dry bones

så kul att ni haft kul!



förlåt att jag e så dålig i telen! snart ses vi hipp hipp hurra!

2009-03-06 @ 23:32:26
Postat av: H

Underbart lilla du :)

2009-03-07 @ 13:54:15
Postat av: Emma.

Hallå! Jag vill också på pppparty! Jag saknar er som 17! Puss!

2009-03-07 @ 16:38:10
URL: http://pearldiver.blogg.se/

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0