Lördag kväll Söndag dag

Igår kväll var jag hoss Sandruf och spelade Harry P spel, drack vin och
snackade skit. En underbar kväll! Det bästa jag vet är att prata med kloka
roliga och smarta människor!

Idag träffade jag greta och nina vi åkte till Gamla Stan och fikade på kafe kladdkakan där
jag drack typ en liter kaffe. Det är helt sjukt att vi inte hade träffats på mer än ett halvår! Men
hade jättemysigt så vi måste ses oftare.

 Tänkte kanske ha en liten sammankomst i min lägenhet
första helgen i februari för mina vänner! Vad tycker ni? Sugna?


the selby---- underbar blogg

speak
Postat av: Hillevi

Jag bangar aldrig ;D

2009-01-18 @ 23:43:37
Postat av: Emma.

UhuuuUu!!! Jag vill också vara meeeed!

2009-01-20 @ 23:17:55
Postat av: sandra

me too!! Jag älskar det med och vi hade ju faktiskt himla trevligt! :D

2009-01-21 @ 21:53:22
URL: http://sandrathefag.devote.se

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0