rinnande näsor och färgglada fåglar sjunger kareoke

Fortfarande förkyld..suck men nu börjar det släppa iallafall! Idag kom Emba hit träffade henne bara en snabbis i skolan men vi hinner nog träffas mer i helgen -hoppas jag! Sökte lite kurser idag på olika högskolor mycket distans och konstvetenskap, modehistoria, franska marknadsföring, skrivkurser m.m. Kommer troligtvis inte läsa något men känns skönt att man har sökt iaf.

Lyckades även skriva konceptet till min kollektion på designen Mexican Birds S/S 2010! Äntligen! Nu ska jag bara ta lite materialprover och sen blir det uppgift numbero 2. Har även matteC och religions prov på måndag som jag verkligen måste plugga till.

Juste nästa helg fyller jag 19 ! Då blir det troligtvis K-Kareoke med brudarna och utgång hoppas jag! Tråkigt bara att syster inte kommer vara här! Första födelsedagen utan henne tror jag.... Saknar henne som fan! Förresten ska hon vara med på norska X-faktor *jätte stolt*!! Och på tal om syskon så har bror min äntligen lärt  sig säga mitt namn.. eller han säger Atta... men det tycker jag är nära nog!

Min mobil har lagt av också .. Härligt va! så just nu är jag enbart kontaktbar på feyyan och hemtelen..

ps. håller på och syr min studentklänning ds.

speak

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0