helgens bravader




Den här veckan/ helgen har varit riktigt bra faktiskt. I torsdags var jag på little persia med Sandra, Malou, Junior och Amelie, det var sjukt mysigt (vardagar = en drink 68 riksdaler= glada människor) vi pratade om allt mellan himmel och jord heheh och drack goda drinkar, kvällen avslutades sedvänligt på donken...

I fredags fick jag äntligen tag i en ny mobil! Min älskade 3310 har tillslut tagit sitt sista andetag och därför var jag på jakt efter den billigaste mobilen på marknade en Nokia 1200 för 400:- den har faktiskt färgskärm och miniräknare woooow... Men men nu kan man i alla fall försöka återuppta den "sociala" aspekten av ens liv.

På lördag på dagen jobbade jag lite på idé-boken till min kollektion till skolan, inspirationen blir en blandning av grunge och military det känns faktiskt riktigt kul. På kvällningen kom Björnen, Petra, Klara och Sara hem till yours truly och vi tittade på film. Vi hyrde tre filmer varav 2 sög och 1 inte gick å se pga att den var repig eller nåt men det var iaf en underbar kväll/natt.

Snart ska jag gå på en promenad och sen blir det av att plugga matteC, jobba på idé boken och börja skriva min krönika
uschimej det här orkar jag inte med.. Juste Syster har flyttat till norge också saknar henne något sjukt mycket...

Trevlig helg eller vad som är kvar utav den ..//

speak
Postat av: hille

Ju mer man har att göra ju mindre gör man.. menar har man lite är det större chans att göra något annars blir man bara apatisk för att man itne gör nå.. om du fattar .. =) love u

2008-09-17 @ 14:16:02

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0