stress bland toiler & kaffe



tröttheten slår en efter 6 timmars syende av toiler
även fast man har en underbar vän på besök
tröttheten gör sig märkbar när man märker att det är exakt två veckor kvar
två veckor som fan ska sluta med krig

om jag kommer dit igen
har du en plats där jag kan vila ett
rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

gå till huset med balkong där järnvägsbommen ringer
under den varma, svarta plåten har jag lämnat några drömmar

en dag lämnade jag allt man kunde låta tiden vara
 det känns som andra sidan jorden
 vi kanske hade alla svaren

jag har kämpat med en dröm
jag ville inga brustna hjärtan inga slitningar i blodet
jag ville hitta Söndermarken

om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila
 ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
 ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån

speak

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0