Kan det vara så enkelt!?

Sitter hos pappa och fascineras av hans extreemt stora dator skärm med vista (okej jag är väl extremt efter som inte har
vant mig vid detta än?)!!! Idag när vi svängde förbi trånkan C så kikade jag in i fönstret på Kupan second hand och skymtadeen laxrosa fuskpäls! Precis vad jag velat ha! Så imorgon bitti blir det första av allt rusande dit med hoppfulla steg, så håll tummarna (eller bara än annars blir det otur ;D) för att jag hittar min dröm jacka och kanske lite andra fynd!

 Imorgon kväll ska flickorna komma över och vi ska sitta inne snacka skit och äta vitlöksbröd, det ska bli skit kul! Juste ikväll ska jag seBe Kind Rewind med jack Black har hört att den är rolig så hoppas! Om jag fyndar något imorgon lägger jag upp bilder! Juste var på skivrean på Åhlens och köpte lite saker 3 skivor (en fransk blandskiva, Edith Piaf och Alf) en fillm (Svart Katt Vit Katt--- väldigt rolig) och ett dataspel med vilket man kan lära sig franska hahah så nu får jag gnugga språkknölarna! Gårdags kvällen spenderades med tavelmålning, franskmusik och drömmande om visningar!

puss på er

//




speak
Postat av: Emma!

Åh du är så himla ball! Fick du tag på jackan eller?

2008-10-27 @ 22:36:40
URL: http://pearldiver.blogg.se/
Postat av: Emma.

ohoo! Erbjudande lät intressant!

Du har en YSL väska i din hand för en hundring ;) pussar!

2008-10-28 @ 20:01:26
URL: http://pearldiver.blogg.se/

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0