idag är en sån där dag...

idag är en sån där dag när man inte får något gjort. Ledig har jag varit, hela dagen och allt. Andå är allt jag kommit för mig att göra är att stanna inne och kolla ut på det fina vädret..

Jag har dock fått känna mig lite vuxen idag  jag har:

*bokat om min greklandsresa
*Beställt nytt bakkort som man kan betala med i taxis mm. bye bye electronkort
*Skaffat eget tradera konto! let the shopping begin

Juste sen har jag också spelat lite super mario 64 på mitt wii...

ja nu när jag tänker efter har jag hunnit med lite ändå..

om cirka 1 timme. 60 min. 3600 sek. ska jag jobba uschimej

bye bye apple pie

speak
Postat av: Anonym

jag gillar verkligen dagarna då man sitter och bara räknar ner till man ska jobba. Fy farao!

2008-05-25 @ 12:39:13

:

identity
you will never be forgotten



your home



Trackback
RSS 2.0